Dag 17: Oeps! - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Rick - WaarBenJij.nu Dag 17: Oeps! - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Rick - WaarBenJij.nu

Dag 17: Oeps!

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 December 2015 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Na uitslapen tot 8:30 gingen we aan ons ontbijt. Bagels, salami, ham en honingmosterd saus. Na een douche was het tijd om uit te checken en te gaan rijden. We sjouwden al onze spullen naar de auto en tina pakte de sleutel uit de tas. Maar... de sleutel was er niet! Ik rende terug naar de kamer om daar alles te checken, maar niks... Tina liep alle tassen nog is na en ik checkte de deur van de auto. Klik... de deur ging open en onze sleutel lag op de stoel open en bloot. Dit was al zo vanaf de vorige dag toen we naar de waterval gingen lopen, wat een geluk dat niemand het was opgevallen!

Hanmer Springs
Na 3 uur waren we bij ons Hostel in Hanmer Springs aangekomen. We zetten onze spullen weg en gingen het stadje verkennen. We checkten alvast het menu van restaurant 31 waar we morgen ons luxe kerstdiner hebben. Zag er goed uit zeg! Daarna langs de thermal spa's om te kijken wat we daar morgen gaan doen. Als laatste wilden we een mooie route lopen die mooi langs de stad ging, maar ik nam een kortere route die ons van het bospas naar de stad leidde. Vervolgens hebben we de bosroute niet meer terug gevonden en was Tina heel blij met me. Toen we in onze kamer waren hebben we gerelaxed, gegeten en weer gerelaxed want daar zijn we voor gekomen hier in Hanmer springs!

• 25 December 2015 - 21:36

Mam:

Zeker OEPS!!! Gelukkig blijkt dat ze goed te vertrouwen zijn.

• 25 December 2015 - 22:03

Peter:

Kan gebeuren. Wij hebben toen we jullie leeftijd hadden in Spanje de deur van de auto op slot gedaan terwijl de sleutels er nog in lagen. Je oriëntatie laat je wel in de steek!