Dag 18: Rust en lekker eten - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Rick - WaarBenJij.nu Dag 18: Rust en lekker eten - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Rick - WaarBenJij.nu

Dag 18: Rust en lekker eten

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 December 2015 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

We stonden pas 9 uur op. Heerlijk was het!! Vandaag hebben we een relax dag in de thermal pools van Hanmer Springs. Na een ontbijtje en een douche kwamen we binnen in het paradijs. We begonnen met de glijbaan waar Tina en ik samen in een tube zater en van de twister afgingen. Het lukte me bijna om ons achterwaarts te draaien zodat tina als eerste nat werd maar daar stak ze een stokje voor. Na de glijbaanpret was het tijd voor "relaxation". We konden kiezen uit: de rock pool, the therapy pool, hot tub,fresh water pool en de lazy river. Alle baden waren verwarmd en hadden verschillende kleine ingangen. Het was ontspannen en genieten.

Kerst
Na de thermal pools was het tijd om ons om klaar te maken voor ons kerstdiner. We gingen eten bij restaurant "31". Het stond op internet geprezen als het beste van het dorpje en je moest er gegeten hebben. De mensen die de revieuws geschreven hebben hadden geen woord gelogen. De bediening was erg vriendelijk en het eten was nog beter. We hadden brood met smeersels vooraf en als hoofdgerecht pork met spek erom heen. Dit is het lekkerste vlees wat ik ooit gegeten heb. Het was mooi opgemaakt met aardappel puree, mosterd dille in de vorm van een visje en elke hap was genieten. Daarna ging er nog een toetje in, voor tina de chocolat fondant en voor mij de creme brulee. Weer in 1 woord HEERLIJK te beschrijven. Als afsluiting van onze kerstavond namen we nog een cocktail waarna we naar ons hostel liepen. Daar hebben we 1.5 uur op bed gelegen met kuchen en steunen dat we teveel hadden gegeten, maar lekker dat het was!!

• 25 December 2015 - 21:19

Mam:

Lijkt me heerlijk daar in al die baden! Leuk dat jullie samen zo heerlijk hebben gegeten. De foto's zien er erg lekker uit.

• 25 December 2015 - 22:10

Peter:

Dat was weer een leuke dag! Moest je in je ballenknijper? Het eten klinkt heerlijk; kunnen jullie een keer voor ons maken! Gaan we daarna met z'n allen ausbauchen.

• 26 December 2015 - 17:14

Susanne:

Eindelijk een keer uitslapen! En die baden klinken goed ja :) Gek hoor kerst zonder jullie! We hebben jullie gemist.